Besök

Först jobb i dag  sen ärenden i 
Haninge c
Bla så var jag ute efter bebis kläder till en ungdom som fått barn 
 
Det finns hur mycket bebis kläder som helst , 😍
 
När jag kom hem så gjorde jag en stor pasta sallad och på em fick jag besök av inger, kaj och mario , hann även ta några ord med Sofia och Timmy  som promenerade förbi med sina barn 
Kul att träffa dom också 👍
 
Fint väder i dag men jäkligt blåsigt
Det blåste i min nacke och nu känns det lite stelt, hoppas det inte drog för mycket där bak  😀
Vi fika och surrade, mysigt med sällis 


      Någon njuter av gräs & värmen 
 
Nu är det tvätt och sen mys 
// love Maria 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Undra om det kan vara så att hundar kan vara lika väderpåverkade som vissa av oss människor? Mina verkar vara det, i alla fall den ena som verkar njuta lika mycket av värmen som Sune på bilderna! :)


Svar: Det tror jag
Maria Höglund

2015-05-07 @ 21:50:09
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0