Bra dygn

Vi har haft ett bra dygn hos mamma 
God mat  & massa surr
Enda negativa var sömnen och halsen
Vi måste försöka få en säng hem  till mamma, en 120 säng vore perfekt
Nu ligger vi på en soffa och en madrass på golvet, jag somnade 23,30 och vakna 1000 gånger och gick upp 4.30 

I går kväll fick så jäkla ont i halsen och  kände mig lite hängig  men jag trodde först det berodde på att jag skrikit på en tjej vars hund flög på Sune på fredags fm 
Alltså Att halsont berodde på allt skrikande men tyvärr så känner jag mig lite hängig i kväll också
Det kommer på kvällskvisten  typ 

Hoppas det lägger sig för jag  kan INTE bli sjuk nu 
Har massa fix på jobbet och nästa helg är det årets första loopen på nationaldagen 

Vi åt god mat hos mamma
Hennes goda köttbullar 


 
 
         Min fina bruna mamma 




        Hundarna har busat 24/7
Sune är dödstrött nu, han sov hela vägen hem i bilen 


          Massa köer hem 

 Vi köpte 2 fruktträd , tog upp en del plats i bak 

Visar mer bilder senare 


    Tack mamma för ett mysigt dygn
Välkommen till Sthlm
Snart ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0