Dröm


Jag går ju runt och tänker mycket på kalle, varför han har så mycket skumt som händer med huvudet, varför hans prover var dåliga osv

Man tänker såklart det värsta 

Jag är ju en orolig själ men jag Visar ju inte Kalle att jag är orolig 
Men jag frågar ju såklart oftare
- har du huvudvärk
- hur ont har du 
- när startade det osv. 

Men det sjuka är att i morse när vi satt vid frukostbordet så säger Kalle 

Usch mamma, jag har haft 2 nätter nu med samma dröm

Han drömmer att jag (mamma) ska dö 
I en näthinneinflamation
Och den går endast att bota med en svindyr operation så Kalle måste jobba och jobba så han ska få ihop pengar så jag ska överleva 
Han är skitstressad och ledsen i drömmen att jag ska dö

Men stackars lilla lilleman 
Vi pratade om det och började prata om vad han fått ordet näthinneinflamation 
Ifrån??
Han har ingen aning 
Skumt
Han kanske känner av min oro 😒
Hoppas inte drömmen kommer tillbaka 


    ❤️❤️  Min stora lilla älskling ❤️❤️



Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Vi håller tummarna för honom!

Svar: Tack killen 😍
Maria Höglund

2015-05-21 @ 17:50:33
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Obehagligt när drömmarna blir sådär... :o

Jag säger som föregående, vi håller tummarna!

Kraaaamar

Svar: Tack gumman 💜
Maria Höglund

2015-05-21 @ 19:15:54
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0