Fredag

         Hej på er
Vaknade 6.30 i morse.
Jag har varit och storhandlat, gjort köttbullar, gjort korvstroganoff och städat Kalles garderob.
Nu har jag tömt massa saker i hans garderob som han aldrig använder, men jag måste fråga honom om det e ok att ta bort det och sen skänka till våra ungdomar.
 
I dag blir det bara lugnt, jag känner mig lite olustig i kroppen, Förkylning på G ?  I Hope not
 
I morgon är det party... Tjoho
Det blir ett härligt gäng som jag jämt har kul med
Annicka, Anna, Kia, Nettan, Kricka och så klart Mr.H   m.fl..
 
Vi kör igång redan 13.30 i morgon för då ska vi ta en drink hemma hos Anna skruttan....
 
  Vi ses här inne senare // Love Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0