Hemma igen & tankar

Hej
lite om allt.
 
först & främst så skulle jag bli av med en tvättmaskin i kväll, Jag hade bestämt tid med dom som skulle hämta
kl. 17.30 och jag hade sagt till dom att ta med sig en egen pirra.
 
För det första så kom dom försent / Big NO NO
sen kom dom utan pirra
What ?
Jag frågade dom om dom hade tänkt att bära ut tvättmaskinen ? Dom stod där som 2 frågetecken
Jag sa till dom  att jag kommer inte hjälpa till att bära.... Men sen sa jag att jag hade en trasig pirra med o % luft i däcken,   Dom tog i alla fall pirran och rullade ut maskinen baklänges , framåt gick inte med typ punka på däcken.
Varför kan inte bara folk tänka lite !!!
men men nu är denveck.....
 
Passa tider är A & O tycker jag.
...............................................................................................................
 
Man tittar ju på folk pga. av olika anledningar
Oftast för att någon är fin eller intressant.
Men Ibland måste man ju titta för att en del saker är så pinsamma, tex. vad folk sätter på sig.
I dag tex. så såg jag 2 killar i linnen. JAG HATAR LINNEN PÅ KILLAR, Det finns bara 1 kille jag känner som passar i linne och det är min vän Kricka.
 
Dom här 2 killarna/männen  i 35 års åldern kunde inte bära upp det klädesplagget och allt med deras stil vart helt fel (enligt mig)
och då är man ju tvungen och titta och då såg det ut som om dom trodde jag tittade för att jag tyckte dom var snygga.
NO NO NO
så pinsamt att titta då... Fram med skämskudden.
Samma sak häromdagen när 2 väldigt kraftiga tjejer (jag är oxo det ) hade satt på sig tajts med texten WORK OUT på benen.
Bara så fel. De hade nog inte rörts sig många km i deras liv..  Då kanske man ska välja vad man tar på sig
Man kanske inte ska ta en magtröja som slutar under brösten eller en tröja det står Better Body på.
Lite självkänsla. Ibland kan man ju tycka det e coolt att våga gå mot strömmen men , NJA.....
 
..............................................................................................................................................
 
sen var det något mer jag skulle ta upp men glömde under skrivandes gång HAHAHA
Nu lite middag
I morgon jobb
sen Flen på Fredag, med världens packning.  Tjoho // Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Heeeej! Jag är tillbaka nu! Ingenting har hänt, jag har bara varit lite nere.

Hahaha fan vad dom där två tankesätten angående människorna du skrev om påminner om hur min mamma skulle kunna ha sagt om hon såg dom haha! Ibland tänker ni verkligen lika har jag märkt. Hon hatar tex också linnen på killar! ;)


Mååånga kramar till dig!

Svar: Det e en cool mamma du har haha 💜💜
Maria Höglund

2015-05-27 @ 21:31:39
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Ja, det där med kläder är inte alltid lätt! :P

2015-05-28 @ 07:23:39
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0