Manisk dag

Vissa dagar blir mer maniska än adhd dagarna 
Typ man lägger i 5:ans växel 
Jag har kört sen klockan 6,30 i morse 

Jag stod och gjorde fiskgryta kl 7 på morgonen , som blir måndagens middag 
Jag har städat & rensat ogräs ute på plätten Och lagt ny jord i rabatterna , jag fick ihop en hel säck med skit
Jag har små jobbat lite ,
 jag har varit nere på port 73
Tagit ett x antal promenader 
Lagat mat , råstektpotatis med rosmarin och vitlök 
Till det stekte vi en god bit oxfilé som vi hittade till bra pris 
Fryst för 199 kr / kg
Supergod 
Nu små pysslar jag med lite allt möjligt och kl 19  har jag tvättstugan 

Jag känner mig inte det minsta trött men så är det när min mani kommer på 
Tröttheten kommer om några dagar 

Här kommer bild på min  blomlåda jag planterade i går med förget mig ej och Margarita 


        Vackert med blått & rosa 

      Här är bilden på min middag 


            Det var mumma  🍴🍴
 Nu ska jag fortsätta ❤️
Maria 


Kommentarer
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

När du gjorde fiskgryta låg jag och sov!! :)

2015-05-03 @ 21:50:45
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Nej, det är en bekants hund :)

Svar: Fina tycker jag
Maria Höglund

2015-05-04 @ 18:55:03
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0