Onsdag. (fredag)

Halv dag i dag, jag åkte tidigt till jobbet för att släppa in en elektriker, tog med mig lite jobb hem och stängde ner lokalen för helg.
Ledig Torsdag - Söndag
 
Massa planer i helgen, Bla. detta
 
I morgon ska jag göra stan, dra runt i City.
På Fredag åker jag till brorsan, jag ska hjälpa han & Sussi med div. saker. 
Lördag blir det ev. bio
Söndag, fix hemma inkl. plätten & gräsmattan
Sen jobb igen, swischa lainen kommer det att säga.
 
 
Jag har glömt att visa collaget som vi gav kricka (50 år) förra helgen
Innan ni ser det så måste jag förklara för er att Herr krickman är en sex galning, Han kommer alltid in på sex på något sett i varje mening , han är en helt underbart skön person med massa galenskaper....
 
 
 

              Ha Ha bara en galen grej....
 
         Vi ses under kvällen // Love Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0