Orolig mamma

Hej
Sorry för no uppdate i går.
Jag valde att jobba hemifrån i går Måndag, dels visste jag att alla ungdomar var ute på aktiviteter och dels gick jag lite på halvfart efter en hård lördag/söndag
Jag gjorde lite planering hemma och skötte telefon/mail härifrån.
 
Nu sitter jag och väntar på att få ringa VC. Jag är nämligen jätte orolig för kalle, Kalle har ganska ofta huvudvärk men sista tiden har Kalle börjat skrika till pga. en fruktansvärd smärta som bara kommer, han typ tar sig mot huvudet och nästan ramlar ihop och skriker aj typ. Klart man vill kolla upp det med en magnet röntgen
 
Jag är alltså ute efter en röntgen remiss.
Klockan 8 kan jag ringa.
 
Jag kommer först besöka VC med Kalle sen ska jag till  jobbet och på em ska jag med en ungdom till arbetsförmedlingen på ett möte.
 
                  Vi hörs senare // Maria
 
 
          Mina idoler, dom får mig alltid att skratta.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0