Tjo


Måndag i dag , en bra dag 
Vaknade av ett gulligt meddelande av min skatt 
Värmde i hjärtat ❤️
Sen var det en bra dag på jobbet , allt gick i rasande fart och dagen kändes som 10 min 

Här hemma gjorde jag pannbiffar till grabbarna 



Kalle och Max äter minimalt med kolhydrater 
Sen Max flyttade hit för 2 månader sen har han tappat 7 kg genom att äta bra, inget snarr i veckorna och så gym 4-5 ggr i veckan 
Bra jobbat 

Och Kalle har en tränings svacka men fortsätter att rasa i vikt
Denna vecka gick han ner 2,4 kg
, bra kost och inge godis 

Duktiga killar 

Sandra är också jätteduktig 
Tränar och går pw och äter bra

Det är bara jag som fettar på mig
Jag har som sagt den sämsta karaktären ever 😒

Ja ja 

  Ha en fin kväll / Maria 



Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Vad bra jobbat av allihopa!! 😄 👊
Och skönt med en bra start på veckan!
Kraaaam och godnatt!

2015-05-04 @ 21:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0