Trädgården

Mamma har en butik i Flen som
Heter trädgården
Där finns massa vackra blommor, krukor, inredning och doft vax 

   Där bor även den här kakaduan 




    Han pratar såklart / hej sa han igår 

 I dag söndag blir det jobb
Vi har nämligen fått en ny lokal
En villa i vendelsö 

Det är positivt för mig för det är gångavstånd 
20 min ca och jag kan ha Sune på jobbet igen
Ett mindre stress moment 

Sen ska vi ha 3 jour boende så jag kommer ev börja jobba lite extra på nätterna 

Det blir ett nytt kapitel / 😀😀

Nu dusch & promenad med blackie 
Love Maria 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Haha coolt med dom gula fjädrarna mitt på huvudet!
Kul med förändring på jobbet! :D
Drömmen att kunna ha sin/sina hundar med på dagarna!

2015-05-31 @ 19:41:04
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0