Adjö Prima

 
Vårat läkarbesök med Kalle på Prima barn gick bra i dag, Det var sista gången på barn mottagningen där Kalle gått i 8 år ang. hans ADHD.
Kalle har haft samma dr hela tiden, i dag sa hon  farväl till Kalle  och skickar nu en remiss till vuxenenheten på Capio eftersom Kalle blir 18  Januari.
Jag måste ge prima barn en stor ros för denna tid, vi har blivit väl omhändertagna och allt har fungerat fint.
Tack.
 
    
                    Tänk att min älskling blir 18 år
 
           Nu kom jag precis hem, skönt.....
 
I morgon blir det operation fix.
H ska putsa alla fönster, jag tänkte be honom flytta bort badkaret så jag kan göra en storstädning under karet + kaklet bakom... Det blir så ofräscht
Vi ska åka och byta ett par skor och åka till Jysk där jag vill byta min köksstol, jag har 3 års garanti på den och den har pajat i ryggstödet.
Jag ska byta alla gardiner, 2 har jag redan bytt & tvättat ( Max & Sandras rum + Kalles rum )
Så kök och vardagsrum återstår. Jag tror även mina julstakar åker upp denna helg för nästa helg kommer det inte bli av och helgen efter är jag hos mamma och jag har ju inget emot julsaker och lite ljus i fönsterna.....
Nä nu ska jag tända lite ljus och njuta av kvällen
Ha det finast
 
     Puss & Kram Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Finns inte prima för vuxna där?
Det finns det här och där hamnade jag efter att jag hade fyllt 18.

Haha skura bakom badkaret och under fick jag i uppdrag av mamma förra helgen😂

Trevlig helg!
Kraaaam

Svar: Duktig du e ❤️❤️
Maria Höglund

2015-11-06 @ 19:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0