Ändrade planer

Planerna kan vända snabbt kan man säga 
Från att ha stans planer i helgen med fix mm
Så byttes det mot sjukdom i går kväll😒

vid 17 tiden i går började jag känna mig konstig och skum i huvudet och örat
Det började med lite bubblande i örat typ som när man fått vatten i örat när man varit under vatten
Sen vart det värre och värre
Det gick sjukt snabbt
När idol började så satt jag och grina av smärta
Trots fyra citodon så släppte inte värken
Jag visste inte hur jag skulle sitta med huvudet pga. Trycket
Fy fan
Trots att jag var tvärnockad av värktabletter så var natten skit jobbig
Satt typ och sov och vaknade av att det rann svett om mig
Kliar i hals, hosta och skitörat 

På morgonen ( i morse) ringde jag närakuter och fick tid
Mitt vänster öra mår rätt ok men trumhinnan är indragen där pga irritation i näsa och hals men mitt höger öra var jätte inflammerat och rinnigt och fult 
Jag fick penicillin 10 dagar, nässpray med cortison , mitt bröst låter också lite rossligt så hon sa att jag skulle försöka sova/vila mycket
Joda , hon känner inte mig 👍




I tisdags försov jag mig för första gången ever och resten av veckan har jag varit extremt trött och i onsdags när jag skrikit på ungdomarna i vh så fick jag skit ont i halsen men jag trodde det berodde på skrikandet 
Men förmodligen har jag haft skit i kroppen som nu brutit ut / fuck 
Jag har inte tid med detta 

Just i skrivandets stund har jag ätit 2 pencillin tabletter och tagit nässpray 
Och värktabletter men smärtan är olidlig
Hoppas det släpper snart för det är som tortyr , FY FAN
Syrran var precis här och tog Sune 
Pallar inte 💊💉💊
Tack ❤️

      Va rädda om er / love IA 


Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Nämen oj!!
Usch...

Hoppas tabletterna ger effekt snart.
Krya på dig!
Kraaam

2015-11-07 @ 22:29:36
Postat av: Therese

Åh vad jobbigt att va så sjuk :(
Gör som läkaren säger nu och VILA DIG KVINNA!! Finns inget viktigare än sin egna hälsa!
Kram på dig!

2015-11-08 @ 16:21:02
URL: http://Misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0