Bra betyg

 
 
Jag ska ha folk här hemma den 13/11 och jag tänkte bjuda på en god matig höst soppa med något gott bröd till.
 
Jag hittade ett recept som jag ville testa att göra i dag och det vart så himla gott och familjen gav 5 tummar av 5
Lyckat.
Det vart vår goda middag, vi hade italienskt lantbröd till + att vi testade ett valnötsbröd.
 
Jag tror jag kan sluta leta efter andra recept, jag kör på detta. Är impad av mig själv att jag fick till det så bra, det finns 1000 tals olika recept på just denna soppa men jag valde ett bra tydligen.
 
 
                         Jag vill inte avslöja något....
                          men jag njöt.....
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ååå vad nyfiken jag blev nu!!!
Jo han är ganska stressad men jag tror det är för att han äter för lite frukt och grönsaker... Och han tar inga extra tillskott alls. Eller så har han bara riktigt dåligt immunförsvar..
Ha en fin kväll, hoppas magen är bättre! Kram

2015-11-01 @ 20:18:02
URL: http://Misstess.vimedbarn.se
Postat av: Medberoendee

Skönt att hitta något gott direkt! 👍🏻👍🏻😄

Svar: Yeeeeh
Maria Höglund

2015-11-02 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0