Dagen & middagen

En ok dag, lite tomt när alla på jobbet är på andra ställen
Onsdag-fredag är de flesta på vårbergs loppis där vi försöker sälja av massa saker vi har haft liggandes 
Några andra har varit och hjälpt våra bidragsgivare med ett uppdrag
Bra jobbat hela gänget
Själv har jag flippat ett x antal gånger på myndigheter 
Jag försöker hjälpa en ungdom med arbetsförmedlingen och försäkringskassan 
Oj oj vilka telefon köer och massa strul 
Men vart väl halv klok efter några timmars sökande 
Sen fick jag massa annat gjort innan det var dags att dra & handla och laga mat 

I kväll vart det pannbiffar och korvgryta med tomat & basilika cremefraich 





  I dag har jag ringt min bo förvaltare 
  Han heter Jonas , sekreteraren bad honom ringa upp mig när hans möte var klart 
Gjorde han det i dag ???  NÄÄ ....
I morgon ringer jag Akelius igen !

  //   Kram på er // Maria 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0