Hej Måndag

Här hemma är det fortfarande piss
Mitt öra är fuckt up
 
Kan man be sitt öra dra åt helvete ????
 
Eftersom det inte blir ett uns bättre och jag har fått en grym huvudvärk så tänker man andra tanker
Har man kanske en tumör i örat som inte läkaren ser ??  Det Känns som om det sitter en tennisboll i örat
Jag funderar på att gå till vc igen och kanske byta penicillin sort.
måste ju testa allt.
 
annars är det lite mysigt att ligga i soffan med massa filtar och kolla real housewifes

Jag ligger med en skål lantchips på magen.
njuter av tystnaden  ( förutom surret i höger Ö)
 
i kväll ska jag försöka göra en kall filsås till fisk, ni vet den där goda man fick i skolan. Jag har googlat recept.
Får se om jag får till den.......
 
Saknar att vara på jobbet, saknar att vara piggelin.....
Nu ska jag ringa mamma 
 
       Love You all / Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0