IMAX

Mall of Scandinavia

Den 12 november öppnas äntligen dörrarna till nya köp centret vid friends arena

Här samlas det bästa inom såväl mode, sport och skönhet som inredning och teknik.

Och mat!

 över 20 restauranger och caféer i Stockholms största restaurangområde.

Dessutom förstklassiga bagerier, Systembolaget, ICA Kvantum och Hemköp på det.

Nämnde jag biografen? Sveriges första IMAX, Nordens största dukar och VIP-salonger.

Vi ska se bio på den nya IMAX (nya Bond) den 15/11, det ska bli skoj.

                                    //  Love Maria

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag hade absolut ingen aning om det där köpcentret innan igår när min brorsa berättade om det!
Coolt med bion! Jag var tvungen att googla vad IMAX var för något hahaha, noll koll på allting verkar jag ha!


Svar: hahaha
Maria Höglund

2015-11-04 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0