Inget firande...

I dag är det ju farsdag , men stackars min älskling.....
Inget firande här inte !
 
Jag har inte orkat.
 
Istället var det som min dag i dag
H putsade alla fönster,
rev ut badkaret och skurade hela kaklet bakom och under badkaret , fy fan va saggigt det var där bakom. Nu är det skinande blankt och rent, han rensade alla avloppet i handfat & badkar. Ganska mycket hår och skit i rören när vi är 4 som är långhåriga här hemma. 
Han har skruvat i hop en köksstol.
 
Han fick jobba den här helgen oxo.
 
Jag mår sämre i dag än i går ,  det släpper inte ett skit i örat, jag har typ panik.
Det susar, värker och är totalt kaos i örat. ´Jag har så sjuk lock för örat så jag hör inte kungens skit mer än massa sus och piiiiiiiiiip.
Obehagligt och enerverande................
 
   Ha en fin Söndag // Love Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0