Lista

 
Eftersom jag ändå sitter här och lyssnar på asen där uppe och inte kan sova så gör jag en lista:
 
Född: 69
Stjärntecken: tvilling
Favoritfärger: svart & grön
Favoritplagg: träningsbyxor & fleecejacka
Smink: sminkar mig aldrig , förutom mascara vid ev. fest 4 ggr per år
Hårfärg: Blond men färgar brunt
Vänner: som jag litar på ryms på en hand
viktigast för mig: Familjen
Klarar mig inte utan: familjen, doft vax  och telefonen
Diagnos: ADHD & Bipolär 2
Bästa sidor: lojal, snäll och älskar fart
Irriterar mig: långsamma sega människor
hatar: mina grannar och folk som luktar illa
ögonfärg: grön
stör mig just nu: flyktingpolitiken
oroar mig: flyktingpolitiken
tycker jag är roligt: att gå på bio och äta ute på restaurang
kommer aldrig att göra: Hoppa bungyjump
vill göra: Åka helikopter
längtar mest efter: sol och varmare breddgrader
vill åka till just nu: México eller Cypern
Vad gör mina grabbar: Max jobbar som resurslärare och fritidspersonal på en pysslingskola och kalle utbildar sig inom ekonom
Vill göra precis just nu: ringa störningsjouren
 
 Japp det ska jag göra kl. 23.00
      God Natt
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Långsamma människor kan klart vara ett stort irritationsmoment!!

2015-11-29 @ 02:42:31
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoendee

Kul att läsa sånnadär listor! 😃

2015-11-30 @ 17:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0