Mjukstart & vc

I dag bokade jag en ny akuttid på vc 
Mitt öra blir inte bättre 
Jag har fått samma penicillin men dubbelt så stark dos 
jag  kan ha resistenta bakterier 😒
Mitt öra är perforerad och trumhinnan har gått sönder, massa var & gegg

Förut åt jag 500 mg 3 gånger dagligen
Nu ska jag äta 1 g 3 gånger dagligen 

Om det inte är bättre om 4-5 dagar måste jag ta odling, ni vet en sån där äcklig pinne som körs rakt upp mot bihålerna 

Eftersom jag inte har hörsel på höger öra så ska jag på återbesök om 1 månad för att kolla hörseln 





Efter dr så tog jag mig till jobbet, jag lämnade lite matlådor och sen lite kläder till en ungdom 
Jag gick igenom lite papper och kollade läget
Saknar mitt jobb sjukt mycket och jag är smått rastlös 
Nu har jag koll igen
 ( kontrollbehov nä da) 

Jag var där en stund innan jag tog bussen hem


I morgon blir det posten ( Box) och lite jobb hemifrån sen kör jag igång på allvar på måndag igen 

Nu ska jag äta vitlök och sova en stund innan alla ramlar hem ❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0