Belek 2015

Här kommer en liten utvärdering av veckan 
Den började ju helt keff eftersom jag vart sjuk på fredagen innan jag åkte men jag vart frisk igen på onsdagen 
Men jag var inte sängliggande på måndag och tisdag utan bara väldigt sänkt så vi kunde ändå göra saker 😍☀️👍

Annars har resan varit helt underbar
30-38 grader på dagarna
25 grader på kvällar & nätter
☀️☀️☀️☀️☀️sol alla dagar utom tisdagen 

Åkte en dagstur till älskade side 

Jag har sammanlagt sovit 14 timmar per dygn
Solat 2-3 timmar per dygn
Vart på massage
Tittat & njutit av alla tokiga människor
Vi har träffat ett jättetrevligt par från bjurträsk
Skrattat
Myst
Ja det var helt jäkla behövligt
Nu saknar jag barnen & Sune & mitt jobb

Om barnen och Sune varit här skulle jag kunnat stannat längre såklart 
På tisdag börjar allvaret igen


    Kommer sakna frukostarna och solen mest 

  Ha det fint , saknar er därhemma ❤️
Maria  


Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som en kanon vecka! Välkomna hem om några timmar! Kram Annica

Svar: Tack
Maria Höglund

2015-10-10 @ 23:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0