Flygresan

Jag är ju sjukt flygrädd nu för tiden, När jag flög ner till Belek förra Lördagen var jag ju dålig och tänkte inte på turen så mycket men hemflygningen i natt var hemsk.
 
För det första så var planet försenat i 2 timmar, det sög när man har varit uppe sen 06.00 (lördag morgon) och flyget skulle gå 01.20
Just nu i skrivandes stund så har jag bara sovit 2 timmar sen 10/10 klockan 06.00 (34 timmar har jag varit vaken)
Känner mig helt död och jag längtar  att få sova hela natten. Men jag har ju haft att göra i dag så timmarna har gått.
 
Vi fick ju ett annat plan hem i går, istället för Thomas Cook så fick vi air france XL.
Mycket sämre och trängre plan.
Vi hade hela 19 besättningsmän på planet
10 från Air France och 9 från vårt bolag,  Helt galet & rörigt... 
Det sprang folk överallt och dom tappade saker, dunkade i skåp mm.
Vi hade turbulens de första 2 timmarna, det började inte lugna ner sig förs vi var över Warszawa...
Hemskt
Jag hade dödsångest x 1000 och målade upp massa olika senarior hur vi skulle störta,
uppe bland bergen???  på havet ?????
Att jag skulle sitta där uppe på alptoppen och frysa ihjäl tillsammans med svarta lådan och alla döda kroppar skulle ligga utspridda på berget.
 
Helt sjukt
 
Till slut somnade jag till som en utmattad nickedocka i ca  1 timme, stackars killen bredvid mig till höger.
Jag ramlade mot honom flera ggr (suck)
Jag satt och dregla med öppen mun
Lagom fräsch brud.......
La ner brickbordet framför mig för att försöka sova på det ett tag sen...
Sen är ju både jag och H ganska stora så jag tog även upp hela hans vänstra armstöd så han fick sitta snett och sova..
Jag bad om ursäkt när jag typ hajade att jag somnat till en stund........
 
När vi väl landade på Arlanda så tackade jag han där uppe än en gång för att ha överlevt ännu en flygtur.
Det är som att föda barn, man tänker att aldrig mer men sen flyger man efter ett år igen....
 
Nu är jag hemma och jag LEVER.....
            Puss & Kram Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

OJ!! Jag visste inte att du var så flygrädd. Skönt att det gick bra trots kaos flygning. Sune måste blivit jätteglad när ni kom hem. Kram Annica

Svar: 😀😀😀❤️
Maria Höglund

2015-10-11 @ 18:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0