Ingen utgång

På Fredag skulle vi ha gått ut med jobbet (kollegorna) men det var flera som ville skjuta upp det så vi får se om vi får ihop det framöver....
I stället får det bli en kväll med familjen, lite kortspel kanske (stress)
Jag har precis nu spöat Max & Kalle i stress (kortspel)
 
                                   Nu ska jag strax gå ut med min älskling Sune
 
                           Till helgen ska Sune få duscha, klippa klor  och borstas
 
                                                Go Kväll  //  Maria

Kommentarer
Postat av: Annica

Full rulle 😊

2015-10-12 @ 20:13:39
Postat av: Therese

Välkommen hem till kylan!! Är såååå avis på er semester! Har kommit igång med bloggandet nu igen om du e intresserad :)
Misstess.vimedbarn.se
Pok

Svar: Å va skoj 💋💋ska läsa självklart , kram
Maria Höglund

2015-10-12 @ 22:02:18
URL: http://Misstess.vimedbarn.se
Postat av: Therese

Jaaa nu är jag tillbaka :)
Men en annan genre dårå men ändå en blogg. Kom på att det är nog rätt skoj att dokumentera graviditeten o allt som hör till. Ska sätta mig ner ikväll o skriva lite inlägg när jag slutat jobbet.
Ha en fin tisdag! Kram

Svar: Desamma ❤️
Maria Höglund

2015-10-13 @ 10:20:48
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0