Känslostorm

Hörrni, Jag är emotionellt rubbad.
Jag har precis suttit med mina lurar som ger bästa ljudet i min egna lilla värld och tittat på
SÅ MYCKET BÄTTRE.
 
Herre jävlar va bra det var......
 
Sven Bertil Taube
Ison & Fille
Jenny
Kleerup
Miriam
Lisa
Har jag glömt någon ?
 
Taube började och han är ju kult i sig och fin hund men sen blev det bara bättre & bättre
Ison & Fille får lätt en hit med låten dom framförde  och de andra också......
 
Tror jag tyckte Miriams låt vart bäst sen kleerup och lisa på delad 2:a  plats
Niklas S har funnits med hela min uppväxt och man  kan varenda låt. Han gör dom vackraste texterna och jag bölade från låt 3 men sen typ grät jag de sista 3 låtarna...
Herre gud vilken känslostorm.
                                                   Det var så grymt bra.
 
                                                Tack för dina underbara låtar
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Håller med till 100%

2015-10-18 @ 00:16:33
Postat av: Therese

Jag gillar inte alls Kleerup!!! Han verkar så jäkla hög och konstig plus att jag inte tyckte han har en bra röst. Däremot Miriam och Lisa Nilsson, vilka röster!!! Rös hela tiden. Kommer bli bra lördagar framöver :)
Ha en fin lördag nu! Kram

Svar: 👍👍❤️❤️
Maria Höglund

2015-10-18 @ 10:52:32
URL: http://Misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0