Veckan slut

 
 
Nu är denna vecka slut och höstlovs veckan börjar i morgon. Jag ska försöka ta 2 dagars ledigt och göra något skoj med Kalle.
Full rulle veckan som varit och nu är det vintertid.
Mörkare på kvällarna och ännu läskigare att gå ut.
 
I dag Söndag är det operation bunkring
Först måste vi till Ica Maxi och byta min dammsugare som pajade i går, garantin finns så det är skönt.
När vi ändå är på Maxi så handlar vi där, sen blir det ÖB och Foder boden.
Skönt att få såna saker klart innan nya veckan börjar.
 
jag har fått saker gjort nu på morgonen, Jag har rensat bland alla kvitton och garantier. Jag slängde en hel
 Ica kasse med papper. Kvitton från typ 2012/2013
Jag har även börjat snygga till lite i mina köksskåp.
 
Flitens lampa lyser här hemma today.
//  Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0