Vendelsö kök & bar

Hallå
I går hade jag en mys kväll med mina kollegor 
Vi gick till vendelsö kök & bar och åt och drack gott 
Jätte trevligt verkligen 

Jag älskar mina kollegor och chef
Vi är ett bra gäng som har väldigt fina ungdomar  och ett bra arbetsklimat 

       Här kommer lite bilder






   Jag åt oxfilé med pepparsås och potatisgratäng
Det var jätte gott, oxfilén var gudomligt perfekt 
men såsen och gratängen var lite för flottigt , men gott




           Min kollega Yngve 


             Min kollega Anders 


         Min Goa kollega Kattis 


           Bästa chefen Kia ❤️


                Min fina dessert 
  Choklad mousse med grädde 
 Jag beställde in massa mer grädde för chokladen var tungt mörk 

  Tack för en superkväll och tack för god mat & dryck 🍺🍺
//   IA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0