16

                      
                         Nu är det 16  dagar kvar till avresa. 
 
 
      Nu längtar jag efter semester, Älsklingen ska spela golf och jag ska gå på spa och läsa böcker
                så det blir golf meckat Belek.....älsklingen fick bonus + semester ersättning i juli
 Vi valde att lägga de pengarna på att vila upp oss i höst, vi hittade en jättebillig resa inkl. al inklusive  
 Nu har vi sparat & sparat till lite fickpengar så nu känner jag mig redo att lämna höstrusket...
 
                  Önskar er en fin helg / Maria
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Och nu är det ännu färre dagar kvar...! 😃 Ååå vad du känns värd den där resan tycker jag! ☀️☀️☀️

Svar: Tack ❤️❤️❤️
Maria Höglund

2015-09-22 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0