Anna

 
Asså vad är det med min vän Anna och mig
Vi har försökt att få till en dejt i 2 månader nu, så i dag fredag den 18/9 hade  vi bestämt att ha en tjej kväll med massa gott och massa vin. Denna fredag bokade vi för 1 månad sen.....
 
Men
Häromdagen undrade Anna om vi kunde ses på dagen istället för hon hade fått en dejt i kväll.
Självklart  ska hon gå på date.....
 
Istället skulle vi träffats i dag kl. 11.00 för lunch och mys men det sket sig oxo så vi ska göra ett nytt försök nästa vecka igen HAHAHAHA
Helt stört.
 
Mina helger fram till den 30/10 är bokade
 
Nästa helg ska jag ut med brorsan
Helgen efter till Turkiet
16/10 ut med jobbet
24/10 50 års fest
 
                 Så hoppas vi får till något framöver, vi har inte gett upp / SMILE
 

                                                  SÖTIS ANNA...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0