Dyrt

 
Jag skulle kunna döpa det här inlägget till många saker
 
Fynd
Kärlek vid 1:a ögonkastet
Kappan med stort K
Jackan
Kuponger
 
Men så här är det, I dag köpte jag en jacka och jag har aldrig köpt en sån dyr jacka någonsin
Den kostade 1000 kr men jag gav bara 539 kr......  ÅÅÅÅÅ vilket bra köp
 
 
Jag var i Tyresö i dag på flera ärenden när jag sprang in på KappAhl för att titta ,  jag hade fått kuponger på
10 och 20 och 30 % på KappAhl  beroende på vilken summa jag handlade för+ att jag hade fått en bonus kupong på ca 100 kr.
 
Det var kärlek vid första ögonkastet när Kappan/jackan hängde där men jag vart typ depp av priset. Men sen började jag räkna mina kuponger och priset vart ok ändå.... Jag har ju sparat och sparat sista tiden för att få ihop till min resa i oktober , så jag nallade lite sparpengar till jackan....
Im so happy
 
Mindre glad kanske H skulle bli av att jag snodde lite fickpengar från resan men han vart ju glad för min skull som alltid när jag hittat någon fint.
 
539  kr som hittat istället för 1000 kr

                   Peace out  //  Maria
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Superfin jacka! Den var du verkligen värd! Vart ska ni i höst? Nyfiken hehe
Kram

Svar: Till Turkiet igen
Det ända som är prisvärt och Grekland vill vi inte till
Och jag ÄLSKAR Turkiet
Maria Höglund

2015-09-10 @ 20:34:04
Postat av: Medberoendee

Ååå så fin! När man har fina och nya ytterkläder känns det inte lika jobbigt när kylan kommer! 😅

2015-09-12 @ 16:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0