Min söndag 20/9

 
                 God Dag
 
Var lite seg i morse, vi hade folk här till 02.00 i går
 
När jag gick och la mig i går så bestämde jag mig för att hur seg, ont eller trött jag var så skulle jag PROMENERA när jag vaknade på Söndagen.
Sagt och gjort, klockan 08.15 gick jag ut på en timmes promenad. Så himla skönt efteråt.
Jag kan konstatera att min kondis är Shit just nu, En gubbe i 80 års åldern promenerade lätt förbi mig på högersidan......
 
Väl hemma käkade jag frulle och sen åkte jag till jobbet.
 
Resten av dagen har varit chill med vila och film...
//  Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Men du är fortfarande alltid snabbare än dom som sitter hemma i soffan/sängen istället för att ens gå ut! Alltid något! 😄 Jag hörde den meningen nånstans ifrån för ett tag sen och den är väldigt bra faktiskt haha då den stämmer!
Kraaamaar!

2015-09-22 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0