Nacka & längtan.

En mysmorgon här hemma
Färska croissanter och apelsin juice
och tv4 morgon.
 


Nu ska jag hoppa i duschen innan lunch hos farmor & farfar i Nacka.🍴🍴
 
Nu  ser jag fram emot de 4 kommande helgerna.......
 
- Nästa helg 11/9 kommer mamma Fredag - Söndag, det blir Bla. kräftor och shopping i Farsta
- Helgen efter det ska jag vara med Anna & Annicka, Mysa hemma hos mig.
- Helgen efter det ska jag vara med brorsan, vi ska hitta på något skoj bara han & jag.
- och helgen efter det går jag på semester 6 hela arbetsdagar i rad måndag den 5/10 till måndag den 12/10 och det innebär att jag kommer vara ledig 11 HELA DAGAR och jag kommer lämna landet....
Jag behöver det mer än någonsin just nu, Jag ä sjukt trött och behöver stänga av  alla måsten som  matlagning, handling, Sune, jobbet, telefonen, kp uppdrag, tvätt och städ.
 
                                           LÄNGTAR......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0