Söndag 27/9

I dag har flitens lampa lyst 

Började morgonen med en storhandling 
På Ica maxi 

Det var ett klokt val av mig i går att välja en morgon handling
Jag var typ själv i morse 


     Hem efter Ica och lämna allt 
 
Lite fix hemma sen vände jag om mot jobbet (FT) 
Jag handlade till jobbet och pulade lite i villan
Sen åkte jag till Haninge c och kopierade nycklar till en ungdom

Efter  jag vart där  så åkte jag till bb c och kollade in den nya loppisen i jysk gamla lokaler 




 Det var ganska mycket folk och jag hittade 2 saker jag ville ha men hade inga pengar på mig ( smart) 
Så det blev zero saker men det var kul att kolla in stället!
Dom kommer bara ha öppet 1 gång i månaden / nästa gång skulle bli 31/10 och 1/11
Nu ska jag göra en stor gryta på fläskfilé & spiskummin 

 //   Love Maria 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0