T-centralen


I dag har vi promenerat mycket😀
Vid 11 tiden promenerade vi till mitt jobb
Jag visade mamma och syrran villan 
Jag surrade lite med ungdomarna innan vi promenerade hemÄt

Vi lÀmnade mammas packning hemma hos mig innan vi gick och kÀkade lunch

Nu har jag precis kommit hem frĂ„n t- centralen dĂ€r jag lĂ€mnade mamma vid tĂ„get 

Det Ă€r sĂ„ mycket poliser och social arbetare pĂ„ centralen 
Helt galet
Dom patrullerar alla perronger och sitter typ bara och vĂ€ntar pĂ„ flyktingarna 
KĂ€nns helt sjukt det som pĂ„gĂ„r 😒


   Vi sĂ„g nĂ„gra flyktingar som stod med socialen och dom fick kliva in i taxi bilar
Jag undrar vad all den hÀr resursen kostar
Galet .......

En mysig helg med mamma, helgen gick alldeles för fort
I morgon jobb igen 


                   Love   Maria 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du man ska göra med alla flyktingar dÄ? Skicka hem dem sÄ de blir dödade?

Svar: NĂ€ ,,
Maria Höglund

2015-09-13 @ 18:03:15
Postat av: Anonym

Vad tycker du dÄ? DÄ tÀnker pÄ vad det kostar att ha ploiser osv ute nu. Det Àr deras jobb?

Svar: Ja undrar inte du vad det kostar
? Skriv vem du e istÀllet för att vara anonym
Klart man undrar vad det kostar samhÀllet
Borde vara allas intresse
Maria Höglund

2015-09-13 @ 18:07:41
Postat av: Anonym

Det Àr dock en kostnad som Àr nödvÀndig?
Jag hetar Sandra och har lÀst din blogg i typ 2 r tror jag?

KÀnner inte dig dÄ jag hittat din blogg genom andra bloggar :)

Svar: Ok
Maria Höglund

2015-09-13 @ 18:13:54
Postat av: Anonym

Tycker att det Àr litee intressant hur folk klagar övere allt detta dÄ man vet anledningarna. TÀnk pÄ alla finska barn och mÀnniksor fron Unger som komhit under kriget? Iland kÀnns det som om att folk bara tÀnker "invarndrare" om mÀnniskan i frÄga Àr muslim och har mörkt hÄrt liksom vilket Àr vÀldigt synd

Svar: Jag tycker verkligen vi ska hjÀlpa men jag Àr vÀldigt orolig för utvecklingen
Kul att du lÀser bloggen
Kram pÄ dig
Maria Höglund

2015-09-13 @ 18:25:05
Postat av: Medberoendee

Oj fick du följa med upp till perrongen? Min chef skulle hÀmta sin dotter vid tÄget igÄr som hade varit i Norge, men han fick inte gÄ upp dit... Tror han sa nÄgot sÄnt iallafall!

Svar: A det fick jag men det kĂ€nns overkligt pĂ„ nĂ„got sett ❀❀❀
Massa kramar
Maria Höglund

2015-09-15 @ 18:49:47

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0