18.27

 
Hej
Hur mår ni ?
 
Jag  kom hem från en stund sen, vart inte så mycket handling i dag då det dammar i plånkan men det vart det viktigaste.
Jag har rotat fram lite rester för kvällens middag, jag åt korvgrytan som jag gjorde i Torsdags och ungarna får köttbullar.
Inte världens roligaste kanske men dom diggar K-bullar så det e ju bra.....
 
Just nu är det lite mycket i min kalender, känns som alla rycker i en , Alla vill ses, luncha, festa och ha hjälp med olika saker.  och det e ju jättekul men jag får inte ihop planeringen riktigt.
Det är jobb i veckan och på Onsdag em. ska jag spela bowling med min brukare.
 
Sen till helgen så hoppas jag att jag kan åka en dagstur till mamma, hon behöver hjälp med en sak och jag ska försöka åka ner i helgen och leverera det...... (Om H kan köra)
Jag måste ringa veterinären och boka en tid för vaccination till Sune framöver osv. osv.
 
 
    Den här vill jag ha , 2 lastpallar och 3 stenplattor.
                   AS COOL.....
 
 det händer lite andra saker runt omkring vår familj, jag hoppas jag kan skvallra i morgon om allt blir klart......
 Hoppas eran Måndags kväll blir bäst, massa kramar Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Spännande! Hoppas det är något positivt!❤️

2016-04-11 @ 19:44:44
Postat av: Therese

Ååå spännande!! Ska du bli farmor kanske?! ❤️❤️
Ska du titta på Biggest Loser? Det ska jag! Får väl söka till nästa säsong om jag inte slutar äta haha
Kram

Svar: Haha
Nä brukar inte kolla på det
Kram
Maria Höglund

2016-04-11 @ 22:01:09
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0