Göra om

Eftersom jag får tillbaka mitt sovrum den 29/4 så blir jag oxo sugen på att fixa ordning lite ,  jag pratade med min boa om tapetsering eftersom mina tapeter inte var sjysta när jag flyttade in...
Han sa Ja till tapeter och målning i sovrum och kök.
Jiippii.
 
Sen får jag även tapeter i  Kalles rum om jag vill men det tackade jag Nej till just nu eftersom Kalle har en stor fond tapet med Brooklyn Bridge på väggen.
 
Jag ska ta ner allt från väggarna och sen slänga ut min hylla där jag förvarar smink mm och sen köpa en smink byrå kanske.....  Lite planer.
Ska bli kul med lite nytt
 
         
        Den här vill jag gärna ha........
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad kul att göra om hemma! Hade behövt hela jävla lägenheten omgjord jag..men det kan vi fetglömma.
Önskar verkligen vi bodde i en nybyggd lägenhet!
Hoppas du får en härlig torsdag! Kram

Svar: Tack desamma
Maria Höglund

2016-04-14 @ 12:31:15
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0