Jobb, promenader och Loopen

         Hej Torsdag
 
Jag vaknade 04.50 i morse, jag kunde inte somna om.
Vid 7 tiden gick jag till jobbet för att fixa massa saker och väcka en ungdom, sen promenerade jag hem för att senare  åka in till stan och möta brorsan för en lunch.
Men däremellan fick jag ett akut uppdrag av chefen så jag fick vända tbx till jobbet och sen till Haninge kommun hus för att lämna lite saker och sen drog jag till stan för att möra Kenneth (bror)
¨Vi bestämde möte för lunch på Medis men vi ville till något trevligare ställe eftersom solen sken och vad är egentligen bättre än
                      Loopen,
mitt favvo hak fram till nationaldagen förra året...
 
Kenneth på väg in, det var 1:a gången för honom och han diggade loopen.
 
Vi var ju nämligen där förra året med ett stort gäng vänner och gjorde av med mycket pengar på det haket, och jag har varit där många ggr förut oxo. men på nationaldagen lyckades vi bli utkastade och det vart jag duktigt arg på och bestämde mig för att inte sätta min fot där mer....
 
Men i dag sket det sig.
 
Jag kommer inte ha mer fester där men kommer definitivt ta en promenad längst Årstaviken och gå in för en öl/vin  och en god lunch.
Bästa utsikten i stan........
 
Brorsan åt lamm till lunch och jag fick en god pasta
Det var jätte mysigt att surra en stund i solen , efter lunchen så körde han mig till Gullmarsplan för hemgång till vardagsmåstena så som middag & tvätt mm.
 
 
 
 
           Ha det finast //  Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Kommer verkligen ihåg när du berättade det i ett inlägg förra året! 😆 Jag har dock aaaaldrig fattat vart det ligger hAha....

Svar: Nere vid Tantolunden
Under bron ca
Ligger liksom ut på en båt brygga
Skit coolt
Testa
Maria Höglund

2016-04-24 @ 15:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0