Jobb, stress, lunchdate, jobb & regnbåge

Herrejävlar vilken dag.
Stress all day long.
 
Fix hemma på morgonen
Jobb
Lunchdate med Anna
Möte
tillbaka till jobbet
möte med min chef, vi hann gå igenom en del viktiga saker, sen körde hon mig  till centrum. Tack....
 hem och mötte upp Max & Sandra för att sen gå i väg på ett annat viktigt möte
Nu är klockan 19.37 och vi har just nu ätit middag och plockat i diskmaskinen.
 
Jag är dööööööödstrött.
 
Jag tror jag kommer duna vid 21 tiden.......
 
                             Min lilla solstråle
 
               En vacker regnbåge nu på kvällskvisten.
 
Efter en bra vecka går jag nu på ledighet över helgen.
 
I morgon fm. åker jag till brorsan och hans familj över helgen.
Jag ska bara vara, ta promenader, njuta av solen och sällskapet
 
         Ha det finaste hörrni.......  // Love Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0