Linneskåpet

Asså mitt linneskåp är alltid Kaos... På riktigt.....
I dag drog jag ut allt.
 
Jag la alla gardiner på översta hyllan sen blev det
handdukar
påslakan
dubbel lakan, enkel lakan och örngott
Lite annat som dusch draperier, Jag hade tydligen 5 duschdraperi vilket jag inte hade en aning om.
 
Jag tog alla örngott och körde i tvättmaskinen med sköljmedel för när det ligger i skåpet i längre tid så doftar det inge vidare och jag har en förmåga att använda det översta hela tiden, så nu doftar allt smutt.
 
 
                                          Skönt
 
I dag hade jag målaren här oxo, han som ska göra om mitt sovrum och köksvägg
 
Vi bestämde att han kommer V.18 eftersom M&S flyttar ut allt sitt på Fredag den (29:e) och då blir sovrummet automatiskt tömt.
Det jag behöver göra är att ta ner saker på väggarna och dra fram min garderob..
Nice.
                  Det blir fint fint när allt e klart.
 
Sandra har börjat packa lite, det står lite i köket och sen har dom allt i deras rum, balkongmöbler, tv + tv bänk i Kalles rum, satans med kläder
och  mycket i klädgarderoben i hallen + lite saker från källaren som står på balkongen
men det är ändå inte så mycket saker här hemma.
sen ska dom hämta saker hos Carina (Sandras mamma)och en soffa i Vendelsö
Så detta ska jag hjälpa dom med nästa fredag men det kommer gå fort.
Nu är det bara 1 vecka kvar innan ungdomarna får boa in sig i sin nya Lägenhet.
 
           Hoppas ni får en fin Fredag / Maria
   
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0