Min helg i bilder

Hej på er och hej söndag (redan)
Har ni haft en bra helg ?
 
min helg har varit helt perfekt.
 
mycket Mys, promenader, utflykter, loppis, djupa samtal, mycket skratt och musik, god mat och massa snarr.
Tack Kenneth, saga, Sussie och tuva för en toppen helg.
 
Här kommer en bild bomb på bilder som INTE har kommit upp i bloggen under helgen.
 
          Tuva          Zappa           Saga              Kenneth (bror)           Sussie
  Nere i hamnen.
 

                 Tuva framför brorsans hus (Lisahill)
 
 
                                  Tuva och jag sitter och surrar
 
         Min halva är så klart med mig
               Vi kollar recept och pratar viner här tror jag
 På fredagen år vi spagetti Carbonara, kan vara den godaste jag har ätit
 
 På fredag kvällen gick vi upp på takterrassen och mös en stund och njöt av utsikten
                                
                                                            Mina fina
 
                                  Här har vi öppnat ölen / Kram Maria
 

       Min morgon tur på Lördag morgon
 
                                 Nedanför brorsans hus

      Kvällspromenad på lördagen innan middagen
Middagen på lördagen vart ugnsbakad kycklingfilé med rotfruktspytt med rucola röra
 så himla gott.
 
   söndags frukost på altanen
 
   
   Söndag dag innan jag åkte hem,  SOL OCH SOL
  jag har bränt mig lite i ansiktet i dag men det e det KLART värt
 
Nu ska jag umgås lite med min familj och ringa och deklarera så det e klart
 Kram på er // Maria 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0