Ponts and the kats

En Bra dag på jobbet, väldigt intensiv med massa samtal och fix 
När det viktigaste var gjort så tände vi grillen 
I dag stod po och Kattis för grillningen 
Så jag har döpt dom till
Ponts and the kats 




           Vi grillade / åt - 
Fläskkarré , Pommes och bea 🍴
Efter jobbet så gjorde jag lite ärenden , jag var på Apoteket , hämtade paket och träffade en dam som köpte ett överkast av mig som jag lagt ut på Haninge loppis😜
Alla ören är välkomna 👍
        Annars da ?

Jag & min H är såklart sams , vi behöver några tysta dagar sen är det smutt igen ❤️
Min fina P hörde av sig i dag och tyvärr var det illa , hon har råkat ut för en olycka och ligger på sjukhuset så jag ska åka till skruttan i helgen 
Skönt att hon är hyfsat ok ❤️

I övermorgon flyttar M&S så här hemma är det lite rörigt just nu , prylar, påsar och möbler lite här och där , 2 nätter kvar med gänget , på fredag kör vi operation flytt ❤️

     Hoppas eran kväll blir fin 
           Love Maria 

Kommentarer
Postat av: Annica

❤️❤️❤️

2016-04-27 @ 20:39:59
Postat av: Therese

Men grillat?! Guuuud vad gott!!
Skönt att ni är sams igen ❤️

2016-04-27 @ 22:12:53
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0