Söndag, skogen & matlagning

Hej
Söndag i dag , dagarna springer iväg.
Vad har jag gjort i dag da ?
 
 
 
Började dagen med en skogspromenad, sen hem för att gå igenom frysen så jag kan göra en mat planering för veckan, Jag tror jag kommer lyckas med rätter hela veckan utan att handla . (hoppas)
 
 
vid 12 tiden åkte jag och jobbade  och efter det så träffade jag Inger en stund.
 
Nu har jag lagat kyckling i pestosås, Jag hade massa kyckling i frysen och sen hittade jag köttfärs som jag plockat fram tills i morgon.
 
I kväll blir det bara lugnt, Alla går tillbaka till rutiner i morgon.
Max & Sandra börjar jobba  , Max har varit ledig sen den 18/12-2015 = 3.1/2 månad.
Det är inget synd om honom, Kalle börjar skolan efter påsk lovet.
Jag föredrar rutiner .
 
 shit vilket surrigt inlägg om typ allt  HAHAHA Sorry.
 
       Ha det.........
 
 
 
 
 
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0