6/8

Hej alla goa.
började morgonen med en PW på en timme. Det första 20 min gick supersegt men sen gick det undan...
Skönt
 
Sen gjorde jag lite ärenden med H och nu är det tvätt , samtidigt som jag tvättar så går jag igenom mina garderober.
Jag har en förmåga att sprida ut allt, tex minna linnen, i dag hittade jag linnen på 3 olika hyllor i mina 4 garderober. Kanske bra om alla ligger på samma ställe.
Jag har ju fel på min buk efter 2 kejsarsnitt så buken hänger och den går ej att träna bort då det blev massa sammanväxningar efter operationerna så det är långa linnen som gäller för att dölja magen under lite kortare toppar.
Jättetrist men en magoperation kommer jag aldrig har råd med då det ligger på 80.000 kr.
 
När man går igenom garderoberna så hittar man alltid massa skoj, i dag hittade jag en klänning som jag beställde i Maj men totalt glömt bort och nu är ju typ sommaren slut, men jag kanske hinner använda den en gång ändå.
 
Jag har fullt upp i dag men ska försöka uppdatera.
 
Sen vill jag avsluta med att önska Timmy och Sofia ett stort lycka till på deras stora dag i dag då dom gifter sig klockan 15  på UTÖ. Jag får direkt rapporter från UTÖ av Inger (Timmys mamma)
 
     Grattis till er.......
 
Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad duktig du är som är ute o rör på dig!! Heja heja! ❤️
Ha en fin kväll! Kram /Therese

Svar: desamma
Maria Höglund

2016-08-06 @ 19:06:32
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0