HalliHallå

Lördag kväll och jag kom nyss hem från en middag . Tack....
 
På dagen har jag mest lallat runt här hemma
Gjort lite småsaker på min to do list , Bla varit i källaren för att checka vad jag har kvar där nere som ligger på Loppis sidor.
Jag gjorde klart mina garderober.
Jag har lyssnat på rättegångspodden om en stor narkotika härva i Norrbotten (dark Net), jag tycker den podden är skit spännande.
 
Nu ska jag ta ett bad och skrubba mig med walnutscrub över hela kroppen och fila fötterna och sen krypa ner i sängen, I morgon ska jag gå upp 04.00. jag ska nämligen  ut  med H på golfbanan och vi går ut 04.30 och går ca 3.5 timme.
 
                     I morgon blir det också Kalas för Sandra som fyller år.
 

                          Önskar er en fin Lördag, va rädda om varann // IA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0