Kan inte vara utan 😀

HÀr Àr nÄgra saker jag inte kan vara utan
Det som inte Àr med pÄ bilderna Àr min lur och min familj , för det Àr ocksÄ nÄgot jag inte kan vara utan

Efter dusch sÄ mÄste jag ha nivea för kroppen och nivea pÄ lÀpparna och jag anvÀnder Àven nivea deo
Sen mina parfymer och loreal ansikts krÀm
Detta Àr ett mÄste

Sen vill jag inte vara utan mina doft vax
Jag mÄste tÀnda det sÄ det doftar gott i lgh , om jag inte har det hemma sÄ hÀnger jag upp nytvÀttade klÀder som doftar sköljmedel i lgh
Älskar goda dofter , har fobi mot dĂ„lig lukt
Klarar inte av det
Tex .
Svett
Fotsvett
Folk som luktar rök och instÀngt
DÄlig andedrÀkt
HĂ„rbotten
OtvÀttade klÀder
Mm mm

Jag har 3 doft krus hemma och alla Àr lika slitna , de har ett par Är i nacken

Nu ska jag ringa Kalle och kolla sÄ han har hem nycklar
Sandra har sin födelsedagsfest i vitabergsparken just nu och alla Ă€r dĂ€r, jag ska fira Sandra pĂ„ söndag 🎂🎂

God natt alla fina // Maria


Kommentarer
Postat av: Annica

Finaste Sandra ❀

Svar: Visst e hon fin
Maria Höglund

2016-08-05 @ 22:30:02

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0