Kronfågel ?

Usch och fy..
När jag var på Maxi i går så köpte vi ett storpack med kyckling klubbor (Kronfågel) som var färdig marinerade för
39 kr kilot.
paketet kostade totalt 77 kr och det var som att slänga pengarna i sjön.
 
Fy fan alltså.
 
När jag öppnade paketet tyckte jag det luktade lite fisk, och efter 30 min i ugnen så stank det firre i hela lägenheten och när Kalle kom hem ropade han, vad ska vi äta för fisk ???
 
usch, det gick inte att äta.
Jag har lagt allt i kylen nu , jag får peta bort ben och skinn  mm och ge till Sune...
Man blir så jäkla besviken när det blir så här.
 
Nu e jag hungrig och kinkig Hahahaha....
och det luktar fisk helvete
 
 Nu har jag tvättstugan och Sune är ju nyduschad och badkaret och hela badrummet är städat.
 
    När jag är klar ska jag krypa ner i  sängen och lyssna på min talbok.
 
     //   God Natt
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susse

Ett litet tips: har du ö&bs reklamblad i mejlen så får man den här veckan köpa 20paket nudlar för 20kr =)

Svar: åååå toppen / tack
Maria Höglund

2016-08-03 @ 20:11:20
Postat av: Anonym

Hej Maria!
Vad tråkigt att höra att du fick dåliga varor, det ska inte vara några problem med hållbarheten till bäst före dag om våra produkter förvaras kylt. Det kan finnas en viss doft precis när man öppnar paketet, men den doften ska försvinna ganska fort så i ditt fall verkar det tyvärr som om produkten blivit dålig vilket vi beklagar.

Hör gärna av dig till vår konsumentkontakt på 020-724 000 vardagar mellan 9-12 eller på mail [email protected] så hjälper vi dig.

Med vänliga hälsningar
Kronfågel

Svar: tack , jag hör av mig
Maria Höglund

2016-08-04 @ 10:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0