Min Onsdag

Hej alla fina
Känner mig pigg idag och Sune mår bättre och det gör mig glader


Taco på jobbet i dag till lunch med ungdomarna
Och
Korv med pepparrotssås till middag , Fy Fan va gott det var! Jag älskar det

Här är mina top 5 i matfavoriter

Dillkött
Korv med pepparrotssås
Snitzel
Sjömansbiff
Kåldolmar

I kväll blir det lugnt hemma

Torsdag - jobb

Fredag- fix det sista inför bröllopet så som fixa bryn, skrubba mig, lacka tånaglar etc .

Lördag- Kia & rickards bröllop

Söndag - ljudlöst på luren och helt förstörd misstänker jag 🍾🍾🍾

Nu måste jag kila / Love Maria


Kommentarer
Postat av: tina

Skönt att eran Sune mår bra:) Gillar din 5 top i matfavoriter:)

2016-08-11 @ 01:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0