Mycket gjort

Tjoho 😀
I dag kunde jag stryka massa pÄ min to do list

Betalat alla rĂ€kningar check ✔
Jobb check ✔
KP uppdrag check ✔
Bröllopspresent check✔
KlĂ€der till bröllopet check ✔
Sandras födelsedags present check ✔
Handlat mat check ✔

AssĂ„ den hĂ€r mĂ„naden Ă€r hemsk med utgifter men det fĂ„r lösa sig 👍 nu har jag frissan och naglar kvar och lite party pengar ska jag ocksĂ„ ha sĂ„ Kalle och jag fĂ„r kĂ€ka nudlar resten av mĂ„naden ,
men vet ni ?? Inte fan blir jag smalare för det đŸ˜©đŸ˜©
Jag mÄr iallafall bra nÀr saker och ting Àr fixat ....


PÄ fredag Àr det dax för nagel fix , tror jag har koll pÄ vilken fÀrg jag vill ha, vill ha nÄgot som passar min tunika till bröllopet

lÀgger upp bilder efter den 13/8 pÄ vad det blir för outfit

Sen pĂ„ Söndag Ă€r det kalas för Sandra som fyller Ă„r pĂ„ MĂ„ndag men dĂ„ jobbar jag med KP uppdrag pĂ„ kvĂ€llen sĂ„ söndag passar perfa ❀



Nu ska jag koka morots soppa och göra en morotskaka innan jag ska möta Kalle, han slutar 21.15 i kvÀll

Love IA


Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt nÀr massa saker Àr avklarade!
Haha ja lönen försvinner lika fort som den kommer! Blir nudlar hela hösten hÀr hemma haha. Bara jag i hela vÀrlden som inte blir smal av nÄgot haha
Kram

Svar: Haha Word
Maria Höglund

2016-08-02 @ 20:43:44
URL: http://misstess.vimedbarn.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0