Trevlig middag

Nu har Mats varit här på middag , Mats var jättetrevlig och lättsam 😀 ( H:s kollega)
Jag tycker alltid det är jobbigt att träffa nya människor och särskilt laga mat åt dom
Men jag fick högsta betyg och när någon tar flera gånger så känns det bra , först tänkte jag att vad i helskotta ska vi prata om när H duschar men det vart verkligen inga problem , det kändes som om jag känt Mats i flera år .... Han var verkligen så där mysig och snäll som H hade beskrivit honom

Efter middagen vart det äppel paj och vanilj sås och massa surr om allt 😀

Jag gjorde en stor gryta med sjömansbiff så dom får matlåda i morgon också

Den varma äppelpajen gick också åt

Nu ska jag starta en diskmaskin och H ska köra hem Mats
Sen ska jag vila 💤💤

Hoppas ni får en fin tisdag kväll
// Maria ❤️❤️


Kommentarer
Postat av: Therese

Åååå vad gott med äppelpaj!!! Hatar att banta hahaha. Gått snart 2 dagar och jag håller på att gå under!! Fan kommer alltid vara tjock :(

Svar: Me 2 haha
Maria Höglund

2016-08-16 @ 21:08:07
URL: http://misstess.vimedbarn.se
Postat av: Tina

Mums va gott det lätmed sjömansbiff och äppelpaj:)

2016-08-17 @ 00:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0