Vardag igen

Ny vecka och Måndag.
 
Fortfarande sliten efter helgens bravader och super förkyld, Kalle ligger också sjuk med halsont och jag och Henning är inte heller på topp.
Det Kliar i hals och ont i kroppen, jag förstod nästan att jag skulle bli sämre efter helgen eftersom jag redan var hängig innan lördagen.
Sen har jag den sjukaste träningsvärken efter alla trappor på båten, upp & ner all night long + 5 timmars dans.hahaha  otränad tjej
 
I dag blev det firre och remoulad sås till middag och så har jag gjort en stor gryta med sjömansbiff för i morgon kommer H:s mentor och arbetskompis till oss på middag. Han bor ju mot Flen hållet och bor på jobbet i  sthlm under veckorna så H tyckte det var trevligt att bjuda hem honom på middag.
 
Alltid nojigt att laga mat till någon man aldrig träffat, jag är så själv kritisk men det ska bli kul att få träffa mannen som H alltid pratar så gott om......
Till efterrätt får Mats äppelpaj och vaniljsås
 
        Min Sune mår bra igen och det e huvudsaken...

                 Nu ska jag bara vila och ta det chill // Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Krya på er till hela eran familj!

2016-08-16 @ 01:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0