19.36

Hej och god kväll

Vart tog den här dagen vägen ??

Jag har varit på massage i dag och herregud va skönt det var 


När jag var klar där så mötte jag upp H och K 
Kalle skulle köpa en skjorta till nyår och sen tog vi bolaget och handling 

Vidare hem för fix

Packa allt tills i morgon 
Det blir massa packning  med saker, prylar och hundsaker för 2 dagar plus lite annat smått & gott 

Vi åker vid 13 tiden i morgon 

Jag har gjort lasagne , skalat räkor och städat  och nu avslutar jag med lite tvättstuga !! 




1) massagestället ( skön thai/olje massage)

2) lasagne
3) i går kväll kl 22 när jag äntligen fick Sune att lägga sig ner 

 Nu säger jag hej då för årets sista torsdag 

      God natt // IA 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0