2:a Advent

Hej på er
va dagarna går!!  2:a advent i dag ...
Vi kör en lugn och skön dag hemma.
 
Vilken jävla natt jag haft, sjukt ont i magen, svettningar, bara mått blääää .
Jag vart väckt 9.30 med  frågan,, Hur länge ska du sova ????  Till saken hör att natten varit keff så jag behövde sova.
Jag är sjukt trött i dag, känns som att något är på Gång i kroppen eller att kropphelvetet  ska lägga av....
 
Det är Bara att vila järnet i dag  för den här veckan är fullbokad IGEN inkl. nästa helg då vi jobbar på Brandbergens Loppis för att sälja av massa saker vi har på FT.
 
Kom och fynda vettja, Det mesta vi säljer går för 5-10 kr.
 
Jag har nog aldrig längtat så mycket efter julledigheten som i år. Sammanhängande ledighet med nästan inget inbokat. (endast mamma,  men det blir mysigt att få bli ompysslad av mamma ett dygn) På juldan har vi bestämt att Inte göra ett smack hos mamma mer än att äta och kolla tv och på annandagen blir det lite julmiddag med min familj + syrrans familj innan vi far hem till Stockholm.
 
När ändå julgrisen har ätit upp sig innan jul så kan hon lika bra fortsätta under julen.... visst ??
 
 
 Önskar er en fin 2:a advent med mycket kärlek......
// Maria
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0